Bij het rapid schaak hebben beide spelers maximaal 15 minuten bedenktijd om hun zetten te doen. Een partij duurt daardoor maximaal een half uur en op 1 avond spelen we dan ook 4 partijen. Hoewel hier voor de vaste speler van de club hier ook een onderlinge competitie aan is gekoppeld, is het voor niet-leden een leuke gelegenheid kennis te komen maken. Het is in ieder geval helemaal geen probleem als het bij deze ene avond blijft, soms komen ook oud leden die toevallig in de buurt zijn een avond rapid schaak meedoen. Er is geen intreegeld, alleen een kopje koffie of was anders aan de bar kost wat geld.

Kortom: bent u geïnteresseerd in het schaakspel, komt dan gewoon gezellig langs: maandag 26 oktober 19.45u in de Manhuisstraat te Zierikzee. Meer info: 06-41948650.