Negen ronden van wedstrijden zijn gespeeld, slechts 1 wedstrijd werd gewonnen, tegen Goes dat met slechts vier ipv zes man kwam. Die vier man wonnen met 2,5-1,5, maar dankzij de twee afwezigen werd die wedstrijd dan toch gewonnen door Zierikzee. Als team kunnen we dus niet echt terugkijken op goede presaties.

Ook de samenstellen van het team ging moeizaam. Mark en John hebben alle negen wedstrijden gespeeld, Paul zeven, Pang vijf en dan zijn er nog 10 spelers ingezet die 1 tot 3 wedstrijden hebben gespeeld. Degradatie naar de tweede klasse lijkt derhalve de beste oplossing.

Toch zijn er wel enige lichtpuntjes te noemen als we kijken naar de individuele prestaties. John heeft toch vier keer remise weten te bereiken en Mark heeft met drie gewonnen partijen de hoogste individuele score op zijn naam staan. Marnix en Herman, die ieder maar drie wedstrijden konden spelen, kwamen zelf uit op een indivuduele score van 67%.

Kortom, een slecht jaar, maar er is hoop voor de toekomst als je kijkt naar de individuele kwaliteiten.