De schaakvereniging wil hiermee onderzoeken hoe groot de belangstelling is voor het schaken op de vrijdagavond. Vanaf 2 november 2007 t/m 28 maart 2008 heet schipper John van Dalsen van klipper ‘Bracksand’ iedereen uit op zijn schip voor een avondje vrijblijvend schaakplezier. Inschrijven of aanmelden vooraf is niet noodzakelijk. Het programma wordt per avond bepaald in overleg met de aanwezigen. Tevens zullen ervaren schakers aanwezig zijn die desgewenst instructie kunnen geven aan beginnende spelers.

We hopen niet alleen veel eigen leden te mogen begroepen, maar vooral ook oud-leden die niet langer op de maandagavond kunnen of willen schaken en andere belangstellenden die in een vrijere omgeving dan een "serieuze clubavond" een lekker potje willen schaken.

Locatie: op de klipper ‘Bracksand’ Nieuwe Haven Zierikzee t/o ‘t Luitje (aan het ponton); Aanvang 19.00 uur

Voor meer informatie kunt u terecht bij de secretaris van de schaakvereniging Han van der Made 0111-416278 of  06-51853027