Dat werd op deze onstuimige zomer(?)avond wel weer eens duidelijk. Met 16 deelnemers werd de tweede avond uitstekend bezocht. Oud-zomerkoning De Vrieze kwam langs en startte goed: 3 uit 3. Alleen Verduijn den Boer kon hetzelfde zeggen en hij gaat dan ook verdiend met 6 uit 6 op kop. Sjaak Spiegels volgt op 1 punt. Zomergasten waren er ook, twee zelfs, de heren Van den Abeele en Bal (3 letters), deden het uitstekend in de grijze duivenpoule: 2 uit 2. Een verdienstelijk resultaat aangezien Foppes, Brouwer en Hoogstrate goed tegenstand boden namens de plaatselijke. Nullen waren er jammer genoeg ook voor Linda Greefhorst en de heren Rikxoort en Bremer.... kom op even uithuilen en volgende week opnieuw beginnen. Doeswijk kwam met een half punt ook niet echt goed uit de spreekwoordelijke startblokken. De wedstrijdleider gaf een stuk weg en wist toch een weg naar remise te vinden tegen de opportunistisch spelende Dick "schuiffie schuiffie" Doeswijk. Uw wedstrijdleider kijkt al weer uit naar de derde ronde en de mooie partijen die daar gespeeld gaan worden. Komt u ook kijken en ervaren hoe geweldig die zomercompetitie niet is..... dat dacht ik ook tot de volgende keer!