Op het afsluitende toernooi wist hij als enige alle vier de wedstrijden te winnen. Anneloes werd tweede en Mitchel de Keijzer, die nog voor stap 2 bezig is, wist verrassend knap de derde plaats te veroveren.

Boaz, Jelle, Rick zijn geslaagd voor stap 1, Lars voor stap 2, Annelous, Yannick en Luuk voor stap 3 en Kedem en Alexander voor stap 4. Allemaal van harte gefeliciteerd.

Op de slotavond zijn ook de prijzen voor de jeugdcompetitie en de laddercompetitie uitgereikt. Zie ook de foto's in ons fotoalbum!

Vanaf 11 juni begint de zomercompetitie. Iedereen is dan op maandag van harte welkom om tussen 8 en 10 uur 's avonds drie potjes te schaken in een gezellige omgeving. Zie deze website voor meer informatie.

Helaas hebben Alex, Yannick en Justin hun lidmaatschap voor volgens seizoen opgezegd. We gaan dus op zoek naar nieuwe jeugdleden. Vergeet niet wat Sjaak heeft beloofd: ieder jeugdlid dat een vriendje, vriendinnetje, buurjongen/meisje of wie dan ook aanbrengt als nieuw jeugdlid krijgt een cadeaubon van € 5,--! Doe je best en vindt een paar nieuwe leden!