Hij is maar 59 jaar oud geworden. Ongeveer 8 jaar geleden verhuisde hij vanuit ’s-Gravenzande naar Burgh-Haamstede en werd hij lid van onze schaakvereniging. Hij was een markante man: charmant en keurig gekleed maar op het schaakbord agressief.

Hij speelde vrijwel altijd volop op de aanval. Ook als hij daarbij onverantwoorde risico’s nam overrompelde hij daarmee vaak zijn tegenstanders. Zijn grootste succes kwam in het seizoen 2004-2005 met een 6de plaats in de interne competitie en een aantal spectaculaire overwinningen.

Zijn familie, die wij veel sterkte toewensen, zijn vrienden en ook wij zijn schaakvrienden zullen hem missen.

Hij ruste in vrede.

De afscheidsdienst is aanstaande vrijdag, 13 oktober, om 13.15 uur in de Hervormde Kerk te Burgh.