Koen Bolijn (ook met 4 uit 4, maar met minder weerstandspunten) en Yannick van Gelder werden resp. tweede en derde. Bij de senioren speelde de kampioen van de reguliere competitie, Bas van de Graaf, een simultaan tegen 16 clubleden. In drie uur en drie kwartier wist Van de Graag zes partijen te winnen van D. Doeswijk, Chr. van Eldik, H. Bremer, P. Yuen, H. de Jonge en P.Greefhorst. Vijf partijen resulteerden in remise (H. Baris, J. Maaskant, A. de Nie, H. Jukkenekke en S. Spiegels) en vijf in een verlies (P. de Vrieze, M. Krijger, H. van der Made, J. Verduin de Boer en A. de Jonmge). Voor Van de Graaf een eindscore van meer dan 50%: een terechte clubkampioen.

De afsluiting van het seizoen is tevens de opmaat voor de zomercompetitie 2005, die op 6 juni begint en doorloopt tot 22 augustus. Iedereen (ook niet leden) kan in die periode op maandag komen schaken. Met de aanwezige spelers wordt in een vrijblijvend competitieverband de hele zomer geschaakt, waarbij het niet uitmaakt of een speler maar 1 keer of 10 keer meedoet. De zomercompetitie wordt gespeeld in het clubgebouw van de vereniging (Recreatiezaal “De Veste”, Manhuisstraat 32 in Zierikzee). Aanmelden vooraf is niet noodzakelijk; aanvang om 20.00 uur