Beste schaker,

Omdat ik in het verleden lid ben geweest van Schaakvereniging Zierikzee heb ik uit nieuwsgierigheid jullie website bezocht. En daar kwam ik de oudledenlijst tegen. Wat ontzettend leuk om jullie website te bekijken en ook de “Uit de oude doos” te lezen!

Ik ben jeugdlid geweest, vermoedelijk in de seizoenen 1981/1982 en 1982/1983. Beide jaren was ik jeugdkampioen. En daarna ben ik senior-lid geweest, vermoedelijk in de seizoenen 1989/1990 en 1990/1991. Door mijn verhuizing naar Middelburg heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Ooit was ik lid geworden doordat Martin Krijger mij heeft leren schaken op lagere school Onder de Wieken in Burgh-Haamstede, en ik zeer enthousiast schaker werd. Leuk om te zien dat Martin nog steeds actief lid is!

Mijn gegevens zijn: Martin in ’t Veld / huidige woonplaats Utrecht / Geboortedatum 3 januari 1969 / Huidige vereniging Schaakvereniging TRIO in De Meern www.trioschaak.nl

Verder zag ik op de website nog informatie over schaken tegen kanker op 6 april in Rotterdam. Dit toernooi wordt mede georganiseerd door een oud-clubgenoot van mij van Schaakvereniging Hoeksche Waard, Ronald Möhrke en ik wil dit toernooi van harte aanbevelen! Ik heb mezelf voor dit toernooi aangemeld. Zou leuk zijn om daar spelers van Zierikzee aan te treffen waar ik nog tegen geschaakt heb. Naast Martin Krijger zijn dit Hans Baris en volgens mij ook Arend Bandsma en Hans Aangeenbrug.

In ieder geval veel succes gewenst met jullie vereniging en de website!

Vriendelijke groet, Martin in ‘t Veld