Welkom bij Schaakvereniging Zierikzee

18 maart: Kennismaken met schaken!

Op 18 maart organiseren we weer een rapidavond: U kunt dan (van 20.00 tot +/- 22:30) op één avond 4 potjes schaken (van max 30 min per partij) en kennismaken met onze vereniging. Het speeltempo is ideaal voor een kennismakingsavond en om uw (wellicht wat verroeste) schaakkennis weer eens op te poetsen. Kom gerust langs in de Garnizoenszaal, Manhuisstraat 32 te Zierikzee (graag een kwartier voor aanvang aanwezig zijn) of neem voor meer informatie contact op met Paul Greefhorst op 06-41948650.

Deze website bevat informatie die alleen voor leden toegankelijk is!

Log daarom in om nog meer informatie te kunnen opvragen! Klik hier om in te loggen

Aanmelden voor verslagen van clubavonden en nieuws over de vereniging

01-04-2024: GEEN SPEELAVONG 2e paasdag
01-04-2024: Tweede Paasdag en ronde 6/7 ZSB
Senioren 2023-2024
1: Sjaak Spiegels
2: Aloys Kersten
3: Martin Krijger
Rapid 2023-2024
1: Sjaak Spiegels
2: Marnix den Boer
3: Aloys Kersten

Elo-stijging
1: Fokko Baakman
2: Dick Doeswijk
3: Aloys Kersten
Ladder
1: Marnix den Boer (15)
2: Peter de Vrieze (12)
3: Floris van der Voorn (12)
Blijf op de hoogte
Wij sturen met enige regelmaat nieuwsbrieven met informatie over toernooien die wij organiseren (op Schouwen-Duiveland) of welke door andere verenigingen worden georganiseerd. Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten, meldt u dan aan voor een of meer nieuwsbrieven. Bij iedere nieuwsbrief die u ontvangt is altijd de mogelijkheid u weer uit te schrijven.
* Aanmelden voor informatie over toernooien van andere verenigingen
* Aanmelden voor informatie over toernooien van onze vereniging
* Aanmelden voor verslagen van clubavonden en nieuws over de vereniging

We hebben onze website in 2014 in een nieuw jasje gestoken.
Wilt u weten hoe u alles kunt vinden, kijk op de pagina Uitleg website of deze link .