Gisteravond werd bij Pang in Restaurant "De Zeeuwse Herberghe" de finale gespeeld om het clubkampioenschap snelschaken. Voor de finale hadden zich gekwalificeerd Sjaak Spiegels, Jac Weeland, Hans Aangeenbrug en Ben Snethorst.

In onderling overleg werd besloten een dubbele competitie te spelen waarbij de spelers tweemaal tegen elkaar speelden met wisselende kleuren.Nadat de stofwolken waren opgetrokken kwam de volgende eindstand op het bord: 1) Hans met 4 punten 2) Ben met 4 punten 3) Sjaak met 3 punten en Jac met 1 punt. In een beslissingswedstrijd moesten Ben en Hans onderling uitmaken wie de titel mee naar huis zou nemen.Hans bleek zijn zenuwen het best onder controle te hebben. Hij won de partij en daarmee het kampioenschap. Kees Bimmel reikte aan hem de beker uit en vroeg zich daarbij af of er nog wel voldoende plaats was in de prijzenkast van Hans.