• Natuurlijk zijn alle activiteiten voor het 100-jarig bestaan en onze groepsfoto op de site na te lezen. Klik hier voor het overzicht.
  • Daarnaast is het boekje "Geschift werk", met de eindspelstudies van Johan van den Ende op de site in te zien
  • Dank zij heel veel uitzoekwerk van Martin Krijger beschikken we nu ook over een Eeuwige ledenlijst, waarop alle leden en ouleden zijn opgenomen.
  • Er is een nieuw menupunt Eregalerij, waarop de winnaars van de interne competitie, de winnaars van het open snelschaakkampioenschap van Schouwen-Duiveland, de ontvangers van de Bouwensprijs en onze ereleden worden genoemd.
  • De statuten van de vereniging zijn op de site leesbaar.
  • Er is een document toegevoegd met informatie over begeleiding van scholen bij het geven van schaaklessen.
  • Er is nu een partijbibliotheek beschikbaar. Leden kunnen hun partijen uploaden en partijen die andere hebben geupload raadplegen.
    Vooralsnog zijn er partijen van Paul Greefhorst zichtbaar alsmede partijen van het Tata Toernooi.
  • We hebben vanaf heden ook een dagelijkse schaakopgave. Deze staat op de homepage in klein formaat, maar is ook op een aparte pagina in groter formaat bechikbaar.