Het is voor menigeen heel leuk de verslagen op de website te kunnen lezen. Voor clubleden, maar ook voor mensen van buiten de club. Het is echter best wel een klus die verslagen te maken. Tijdens het spelen van een partij heb je lang niet altijd de gelegenheid om aandacht aan andere partijen te schenken. Zelf merk ik dat ik, als ik me richt op andere partijen, meer moeite heb me op mijn eigen partij te concentreren. Dit geldt voor de huishoudelijke competitie en voor de teamwedstrijden.

Daarom wil ik alle spelers vragen: Geef me een verslag van je eigen partij, liefst per mail, maar met een papiertje mag ook. Dan moet ik het wel alsnog typen. Teamleiders: stuur me aub een uitslagenlijst.

Voor plaatsing in de woensdageditie van de PZC geldt een deadline, daarom graag hiervoor de verslagen uiterlijk dinsdagmiddag 3 uur bij mij inleveren.

Op deze manier kost het mij veel mider tijd en moeite om alles op de site te krijgen, en kan ik ook meer publiceren, ook naar de krant toe. Jullie mogen de verslagen best een persoonlijke tint geven, dat is alleen maar leuk!

Alvast bedankt voor jullie moeite, we gaan er iets moois van maken.

Martin Krijger

mmkr@zeelandnet.nl