Begin februari start het PKS (Persoonlijk Kampioenschap Senioren) 2010/2011.

Om het PKS goed te kunnen organiseren zijn er veel deelnemers nodig.

Ik doe dan ook een oproep aan iedereen om deel te nemen aan het Zeeuws Kampioenschap bij de senioren; uiteraard is daarbij ook de jeugd van harte welkom.

Er worden 8 ronden gespeeld volgens het Zwitsers systeem. Speeltempo: 40 in 1.45 uur, daarna 0.15 uur K.O.

Deze 8 ronden worden verdeeld over 4 zaterdagen.

De speeldata en plaatsen zijn:

1e en 2e ronde in Middelburg op 5 februari 2011

3e en 4e ronde in Zuiddorpe op 19 februari 2011

5e en 6e ronde in Souburg op 5 maart 2011

7e en 8e ronde in Terneuzen op 26 maart 2011

NB: er dient GEEN inschrijfgeld te worden betaald!!

Bij minder dan 20 deelnemers zullen er slechts 6 ronden worden gespeeld (3 speeldagen).

Bij minder dan 16 deelnemers gaat het PKS niet door!

De prijzen zullen conform voorgaande seizoenen worden vastgesteld, waarbij er ook ratingprijzen zullen zijn in diverse categorieën.

Inschrijven kan tot uiterlijk 15 januari 2010 bij Eric Roose, competitieleider ZSB.

Email: ericroose@zeelandnet.nl ; telefoon : 0115-615307

Bij het inschrijven opgeven: voor-en achternaam, adres, vereniging en emailadres.

Nogmaals een dringend beroep om per vereniging met zoveel mogelijk deelnemers mee te spelen zodat het PKS weer een mooi toernooi wordt!

Met vriendelijke groeten,

Eric Roose