Zomergast Aarnoud was ook weer van de partij en moest alleen in Van de Graaf zijn meerdere erkennen. Verduijn en Van Dalsen werden vakkundig aan zijn zegekar gebonden.

Een andere oude bekende is Kim Fierens. Kim behaalde 1,5 punt (voor Kim zelf te vertalen in 3/2 punt). Kim kon niet winnen of verliezen van Pang (een remise dus), verloor van Maaskant maar zette wel Hoogstrate van het bord.

Voor de wedstrijdleider is er op dit moment maar één relevante vraag: wie houdt Van de Graaf van de titel!!??

Gelukkig gaat Bas nog even het schip in.........of beter gezegd de Oosterschelde op want anders......

Grijp dus allen een niet te missen kans en kom de punten maandag 17 juli a.s. ophalen. De wedstrijdleider kan niet worden omgekocht voor een gunstige indeling.