Het was een drukke schaakavond. Alle drie de teams hadden een thuiswedstrijd in de Zeeuwse competitie.

Het A-team maakte een goede start in de Zeeuwse competitie door de eerste wedstrijd tegen Terneuzen te winnen. Kees van de Nieuwendijk Was als eerste klaar met een remise. Op het vierde bord had Ben Snethorst de gehele partij een ruimte overwicht. Hij won later een pion en verzwakte de koningsstelling van zijn tegenstander. Toen hij daarna nog meer materiaal won, was de strijd gestreden. Aanvankelijk kwam Sjaak Spiegels gedrukt te staan. Zijn dame dreigde buitenspel te raken. Met een uitval van zijn loper wist hij zich onder de druk uit te spelen. Nadat er flink wat materiaal was afgeruild kon Spiegels de winstvoering niet vinden en accepteerde het remise aanbod. Jac Weeland had de gehele partij onder druk gestaan. Zijn koning stond nog in het midden en werd zwaar onder druk gezet. Uiteindelijk  verloor hij een loper tegen een pion. Later veroverde hij nog een pion. Uiteindelijk werd besloten tot remise.

In de interne competitie speelde Kees Bimmel tegen Chris van Eldik. De partij ontwikkelde gelijkopgaand, maar Bimmel kreeg meer initiatief. Hij kon een aanval opzetten en via de 7de rij binnen vallen. Van Eldik zettezijn dame op e8 ipv op e6, waardoor Bimmel mat in 2 kon geven via Df6.