Afgelopen maandag kwam er een einde aan de meest succesvolle zomercompetitie van de club. Het was ook een bijzondere. Na de stillegging van de wintercompetitie in oktober, vanwege de 2e coronagolf, viel de 1e ronde van de zomercompetitie samen met het weer live kunnen spelen in onze eigen zaal. We speelden maar liefst 14 ronden, en elke ronde was heel goed bezet met minimaal 11 en maximaal 17 spelers, gemiddeld bijna 15 per avond.

In totaal deden er 25 spelers mee waarvan maar liefst 8 niet-leden. Van hen scoorde met name Michel Melkert heel goed met een 7e plaats in de eindrangschikking. Voor deze lijst tellen de eerste 7 avonden die iemand speelde. Kampioen werd Martin Krijger die Tim Fierens voorbleef op grond van het feit dat bij gelijk eindigen de score in de 1e ronde afvalt, daarna ronde 2, enz.

De eerste 10 in de eindstand:

1. Martin Krijger             15
2. Tim Fierens                15